خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

دهمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر

---- Vandaclick ----

الهام حمیدی برنده جایزه بهترین زن درام


 


---- Vandaclick ----

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون


 


---- Vandaclick ----

اجرای موسیقی زنده توسط مهران مدیری


 


---- Vandaclick ----

رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری برندگان جایزه بهترین فیلم


 


---- Vandaclick ----

همسر و فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور در حال دریافت جایزه ویژه هیات داوران



---- Vandaclick ----

پرویز شهبازی برنده جایزه بهترین فیلمنامه سینمایی در کنار منیژه حکمت


 


---- Vandaclick ----

جمشید مشایخی برنده جایزه ویژه یک عمر فعالیت هنری



---- Vandaclick ----

فاطمه گودرزی برنده جایزه بهترین بازیگر زن


 


---- Vandaclick ----

رویا تیموریان برنده جایزه بهترین بازیگر زن


 


---- Vandaclick ----

حسن پورشیرازی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد درام



---- Vandaclick ----

مسعود ده نمکی درحال اهداء جایزه بهترین بازیگر مرد به بیژن امکانیان


 


---- Vandaclick ----

داریوش ارجمند برنده جایزه بهترین بازیگر مرد

 


قصه های جزیره

 

قصه های جزیره محصول سال ۱۹۸۹ یک سریال پربیننده و مشهور به شمار می رود این مجموعه در اوایل با نام " قصه های جزیره " و بعدها با نام " جاده ای به آوونلی " درست شده است.این مجموعه چندین سال بر روی کانال های کانادا و ۱۶۰ کشور پخش می شده و پر طرفدارترین مجموعه در کانادا به شمار می رفته .کارگردان قصه های جزیره " کوین سالیوان " پس از ساخت " آنی از گرینگیبل " تصمیم به ساخت مجموعه ای دیگر می گیرد و با الهام از داستان های " مونت کومری" نویسنده و کارگردان چنین داستان ها و مجموعه های جذابی این مجموعه را کارگردانی می کند.

                    

قصه های جزیره در سال ۱۹۸۹ یعنی درست بعد از آنی از گرین گیبل ساخته شد این داستان به زندگی "خانواده کینگ" در اوائل قرن بیستم می پردازد و داستان بر روی دختری بنام سارا استنلی         " سارا پلی " که به این شهر نقل مکان کرده و در کنار آنها زندگی می کند می چرخد و با مشکلاتی همچون رفتارهای  ارباب منشی و مغرورانه فلسیتی کینگ " جمازا پروگنا " و رفتار موزیانه فلیکس          " زاخاری بنت " روبرو می شود .

                          Sarah Polley in test rehearsals for the role of Sara Stanley

 سارا در خانه خاله بزرگش هتی کینگ " جکی باروس " بزرگ می شود و برای تحصیل به دانشگاه رفته و برای ازدواج دوباره به آوونلی دهکده ای که در آن بزرگ شده باز می گردد .

             بیوگرافی بازیگران سریال قصه های جزیره

 

سارا پلی Sara Polley  

[Sarah] سارا پلی متولد هشتم ژوئن ۱۹۷۹ است او در تورنتو شهر آنتاریو کانادا بدنیا آمده . پدر او "مایکل پلی" و مادرش"داین ولی" هستند والدین سارا هر دو بازیگر بوده اند درش هنرپیشه مشهور و مادرش هم در سینما فیلم های زیادی را بازی کرد اما بر اثر سرطان هنگامی که سارا ۱۱ ساله بود درگذشت. اولین فیلم سارا  " یک کریسمس استثنایی" در سن ۴ سالگی بود در سال ۱۹۸۹ کار خود را در تلویزیون با چند سریال آغاز کرد یعنی هنگامی که ۸ سال داشت در سریال جاده ای به آوونلی مشغول به کار شد. سارا در این سریال اصلی راایفا کرد یعنی با نام سارا استنلی وارد این مجموعه شد .سارا در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد .

                                sarah.image

                             

برای دیدن گالری عکس از سارا پلی به ادامه مطلب مراجعه کنید !

   جما زامپروگنا GEMA ZAMPROGNA  

  جما رامپروگنا متولد بیست و چهارم می ۱۹۷۶ در همیلتون اونتاریو است جما یک برادر به نام " دومینیک " و یک خواهر بنام " آماندا " که هردو بازیگر هستند دارد . جما در سال ۱۹۹۷ لیسانس هنر از دانگاه کوئین در شهر کینگ استون دریافت کرد .

جما در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ در سریال جاده ای به آوونلی در نقش فلیسیتی کینگ دختر دایی سارا در کنار بازیگر خوبی همچون مایکل ماوونن ایفای نقش کرد . جما غیر از این سریال در سریال درگری با عنوان " در راه ستاره ها " در کنار مایکل ماوونن و " زاخاری بنت " بازی کرده است.  جما در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد.

         

         

  مایکل ماونن   MICHAEL MAHONEN 

 مایکل ماونن در بیست و هفتم آوریل ۱۹۶۴ در دریاچه کریکلند اونتاریو بدنیا آمده او یک هنر پیشه تئاتر است و در رشته تئاتر تحصیل کرده در کالج جورج براون از تورنتو کانادا مایکل نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی فیلمی با عنوان " طوفان شن " را بعهده داشته که جایزه بهترین فیلم در فستیوال فیلم سال ششمین جشنواره فیلم را در موسکو روسیه دریافت کرده است.

مایکل در سال ۱۹۹۰ در سریال " جاده ای به آوونلی همکاری کرده است یعنی درست هنگامی که ۲۰ سال داشته است.

 مایکل در این سریال نقش " گاس پایک " را بازی کرد که در آخر سریال با فلیسیتی ازدواج می کند.

             

                

                        

زاخاری بنت   zachary bennett 

 زاخاری بنت متولد هفدهم فوریه سال ۱۹۸۰ در اونتاریو لندن و سوین فرزند از چهار خواهر و برادر خانواده بازیگر بنت است . وقتی زاخ ۷ ساله بود آنها به تورنتو کانادا برای زندگی و کار بازیگری سفر کردند مادر زاخ هم بازیگر تئاتر بود و خواهر و برادر " مایرون و گرت "  او این کار را ادامه دادند .  زاخ فیلم های بسیاری بازی کرد و قبل از ۱۰ سالگی موقعیت بازی در کنار هنرپیشه های بزرگ را داشت او در کنا جمازامپروگنا و مایکل ماوونن ۲ سریال تلویزیونی را بازی کرد .

او در سال ۱۹۸۹ در سریال جاده ای به آوونلی در نقش فلیکس کینگ برادر کوچک فلیسیتی ظاهر شد.

           

          Besorgt stellt Francis (Zachary Bennett) fest, dass Halley (Katja Riemann) ein wenig zu viel getrunken hat.  © ZDF/Thomas Fricke

  جکی باروس   jackie burroughs   

Jackie Burroughsجکی باروس متولد سال ۱۹۳۹ در لنکاشیر انگلستان است هنگامی که ۱۳ ساله بوده به کانادا مهاجرت می کند و کار بازیگری خود را در این کشور آغاز می کند .

 اولین فیلم او در سال ۱۹۶۶ با نام " بازی ارنای " است او چندین فیلم و سریال بازی کرده است جکی در سال ۱۹۸۵ در سریال دیدنی " آنی از گرینگیبل " شرکت داشته آخرین فیلم او درسال ۲۰۰۶ با نام " نکهبان " است.

 او در سال ۱۹۸۹ در سریال جاده ای به آوونلی یا همون قصه های جزیره با نقش " خاله هتی " خاله سارا استنلی ایفای نقش کرد.

            Jackie Burroughs as Hetty King

            

سدریک اسمیت  CEDRIC SMITH
 

 سدریک اسمیت متولد ۱۹۴۳ در بورنموس انگلستان است او از ۱۰ سالگی به دلیل شغل پدرش به کانادا آمد و در همانجا بزرگ شد در سال ۱۹۶۱ بعد از اتمام دبیرستان در یک گروه موسیقی محلی شروع به فعالیت کرد و بعد ها در یک گروه موسیقی بزرگ در کانادا مشغول به این کار شد .

در سال ۱۹۷۷ اولین فیلمش را با نام " چه کسی باد را دیده ؟ " آغاز کرد و چندین سریال تلویزیونی از جمله " دکتر کمبل در سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ " و " آنی از گرینگیبل در سال ۱۹۸۵ " و در آخر در جاده ای به آوونلی در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶بازی کرد.

للی کدیو  lally cadeau 

 

 للی کدو متولد برلینگتون اونتاریو است .

 او جایزه بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در سریال جاده ای به آوونلی در نقش جنت کینگ همسر الک و مادر فلیسیتی و فلیکس در یافت کرد او همچنین جایزه برای بهترین تئاتر سال را از آن خود کرد .

 

 

         

                     

 

                     

             

در آخر این مجموعه فلیکس که بعد از مدت ها احساس کرده بود عاشق" ایزی" دختر آقای" پتیبون "  شده از او خواستگاری کرد و ایزی هم جواب مثبت به او داد و این دو با هم ازدواج کردند .

 

بیو گرافی هنرپیشه های پزشک دهکده

پزشک دهکده                   

                     

جین سیمور  Jane Saymour  :

جین سیمور در سال ۱۹۵۱ و پانزدهم فوریه در حوالی نیوجرسی در انگلستان بدنیا آمد .او عروس "استیسی کیچ" بازیگر اسبق سینما یعنی مادر چهارمین همسر و شوهر کنونی وی جیمز کیچ است . 

                       

جین از کودکی عاشق سینما و بازیگری بوداو حرفه خود را با بازی در فیلمی  به نام جنگ ستاره های شبکه ای ۲ در سال ۱۹۷۷ آغاز کرد و تا کنون چندین فیلم و سریال بازی کرده است جدیدترین فیلم او که در سال ۲۰۰۷ به پایان می رسد راننده کور نام دارد . 

                       

    همسران جین :

مایکل آتنبروگ ( ۱۹۷۱-۱۹۷۳ ) طلاق

جفری پلنر (۱۹۷۷ -۱۹۷۸ ) طلاق

دیوید فلاین ( ۱۹۸۱ - ۱۹۹۲ ) دارای ۲ فرزند و طلاق

جیمز کیچ  ( ازدواج ۱۹۹۳ ) دارای ۲ فرزند

فرزندان جین :

کتی فلاین و سین فلاین از شوهر سابقش دیوید فلاین

و یک پسر دوقلو از شوهر کنونیش به نام های جان استیسی کیچ و کریستفر استیون کیچ

                                           کتی فلاین دختر جین  

                                 

کتی فلاین در سال ۲۰۰۱ جایزه طلایی دختر شایسته را دریافت کرد و در دانشگاه کلمبیا درس می خواند

                                جیمز کیچ همسر جین سیمور

             

                           جین سیمور و  خانواده جیمز کیچ

                      

  جیمز کیچ :

                                      

جیمز کیچ فرزند" استیسی کیچ "بازیگر زن معروف سینما است جیمز کارگردان تلویزیون و سینما است وی کارگردانی فیلم همسرش جین بنام "راننده کور" را بعهده دارد که این فیلم در سال ۲۰۰۷ بر روی پرده سینما نشان داده خواهد شد . 

 جین سیمور در سال ۱۹۹۹ در نقش مایکلا کوئین در سریال تلویزیونی پزشک دهکده و یا  Dr. Quinn Medicine Women  در کنار بازیگر توانا " جو لاندو " ظاهر شداو با بازی در سریال پزشک دهکده لقب خانم کوئین را به خود گرفت و از آن موقع در انگلیس شهرت یافت.

                  

                                  گالری عکس از جین سیمور

                                   

                 برای دیدن گالری عکس از جین اینجا کلیک کنید!

 جو لاندو Joe Lando :

جو لاندو در ۹ دسامبر سال  ۱۹۶۱ در ایلینویز آمریکا بدنیا آمد نام او جوزف جان لاندو است او در سال ۱۹۹۳ یکی از ۵۰ مرد خوشتیپ و زیبای جهان شناخته شد . او یک خواهر دارد به اسم کتی و در سال ۱۹۹۷ هم ازدواج کرده است .

                                 

شهرت او با بازی در مجموعه تلویزیونی " پزشک دهکده "در نقش " بایرون سالی " جهانی شد و همین باعث انتخاب او بعنوان بهترین و خوش چهره ترین بازیگر شد.

                      

 جو در ۲۴ ماه می ۱۹۹۷ با" کریستن بارلو "ازدواج کرد و ثمره ازدواج آنها ۳ فرزند ۲ پسر و یک دختر  به نام های جک در سال ۱۹۹۸ کریستین در سال ۲۰۰۱ و دختر آنها کیت الیزابت در سال ۲۰۰۳ بدنیا آمد .

                                کریستین بارلو همسر جو لاندو 

                      

                          عکس های عروسی جو لاندو

        

                            بدنیا آمدن اولین فرزند جو

            

شون تووی Shawn Toovey :

شون تووی در سال ۱۹۸۳ در یکم مارس در شهری بنام لینکلن در آمریکا بدنیا آمد مادر و پدر شون هر دو راننده کامیون و معامله گر هستند .

                        

شون کار خودش را با کار در تئاتر آغاز کرد و اولین فیلم او " در روشنایی پهناور " در سال ۱۹۹۱ بود بعد از آن چندین فیلم و سریال بازی کرد که آخرین کار شون " سریال پزشک دهکده " در سال ۱۹۹۹-۲۰۰۱ بود.

                                       

چاد آلن Chad Allen :

چاد آلن در  پنجم ژوئن ۱۹۷۴ در کالیفرنیا امریکا بدنیا آمد او یک خواهر دوقلو به نام "چریتی" دارد .  چاد درسال ۱۹۸۱ با فیبم " سیمون و سیمون " کار خود را آغاز کرد او در فیلم های اخیر  سال ۲۰۰۶ فیلم " استخر ۲ " و در سال ۲۰۰۷ فیلم " نجاتم بده " ایفای نقس کرده است .

                   

در سریال پزشک دهکده نقش" متیو " را بازی کرد و در طول ۶ سال فیلمبرداری این مجموعه او توانست کالج خود را ادامه دهد و شهریه کالج به گفته خودش با بازی در این سریال فراهم شد.

                                     

جسیکا بوومن Jessica Bowman :

جسیکا بومن در ۲۶ نوامبر ۱۹۸۰ در کالیفرنیا آمریکا بدنیا آمد جسیکا ۳ خواهر و برادر دارد به نام های " سامر جک  و جولی " جسیکا در سال ۱۹۸۶ بهترین بازیگر دختر شناخته شد .

                                      

دوست پسر جسیکا  جاناتان تیلور  Jonathan Taylor Thomas جاناتان متولد ۱۹۸۱ در آمریکا  جان هم بازیگر کم سن و سال و معروف هالییود است.

                                          

جسیکا در این سریال نقش   به جای " اریکا فلورس " که در ابتدای سریال نتوانست ادامه دهد ایفای نقش کرد. 

                                  

                 

اریکا فلورس Erika Flores :

اریکا فلورس متولد دوم نوامبر ۱۹۷۹ است . اریکا دو خواهر بنام های آپریل و ملیسا دارد . او اولین فیلمش را در سال ۱۹۹۰ و در سال ۲۰۰۲ با نام " کمپ ترس " بازی کرد. 

                               

در مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده نقش " کلین کوپر " را داشت که در اوائل فیلم این نقش را ترک کرد و به اریکا سپرد.