خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

کریمی و یک قرار داد پر منفعت

 
سایت معتبر گل در گزارشی از انتقال علی کریمی ملی پوش کشورمان به باشگاه القطر به عنوان یک قرارداد پرمنفعت یاد کرد.  پس از آن که باشگاه بایرن مونیخ قرارداد بازیکن ایرانی خود را تمدید نکرد و علاقه ای به حفظ کریمی در ترکیب باواریایی ها نشان نداد، او نیز بلافاصله مذاکرات خود را با تیم ها مختلفی آغاز کرد و نهایتا با قراردادی 3 ساله به تیم القطر کشور قطر پیوست.

براساس گزارش سایت گل قرارداد علی کریمی به گونه ای است که او هرسال مبلغ 5 میلیون یورو از باشگاه القطر دریافت می کند. در ضمن این قرارداد به کریمی این اجازه را داده است که هر زمان پیشنهادی از سوی باشگاه های مطرح اروپایی در میان باشد با آنها به مذاکره بنشیند. 

سایت گل در ادامه گزارش خود می نویسد: این بازیکن 28 ساله ایرانی از سال 2005 با عقد قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ در بوندس لیگا حضور پیدا کرد و در مدت 2 فصل حضور خود در این تیم 33 بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و 3 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

در پایان این گزارش آمده است: جرقه های ابتدایی انتقال کریمی به القطر در سفر سال گذشته بایرن به خاورمیانه زده شده و از آن زمان مذاکرات ضمنی برای حضور او در لیگ قطر آغاز شده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد