خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

قصه های جزیره

 

قصه های جزیره محصول سال ۱۹۸۹ یک سریال پربیننده و مشهور به شمار می رود این مجموعه در اوایل با نام " قصه های جزیره " و بعدها با نام " جاده ای به آوونلی " درست شده است.این مجموعه چندین سال بر روی کانال های کانادا و ۱۶۰ کشور پخش می شده و پر طرفدارترین مجموعه در کانادا به شمار می رفته .کارگردان قصه های جزیره " کوین سالیوان " پس از ساخت " آنی از گرینگیبل " تصمیم به ساخت مجموعه ای دیگر می گیرد و با الهام از داستان های " مونت کومری" نویسنده و کارگردان چنین داستان ها و مجموعه های جذابی این مجموعه را کارگردانی می کند.

                    

قصه های جزیره در سال ۱۹۸۹ یعنی درست بعد از آنی از گرین گیبل ساخته شد این داستان به زندگی "خانواده کینگ" در اوائل قرن بیستم می پردازد و داستان بر روی دختری بنام سارا استنلی         " سارا پلی " که به این شهر نقل مکان کرده و در کنار آنها زندگی می کند می چرخد و با مشکلاتی همچون رفتارهای  ارباب منشی و مغرورانه فلسیتی کینگ " جمازا پروگنا " و رفتار موزیانه فلیکس          " زاخاری بنت " روبرو می شود .

                          Sarah Polley in test rehearsals for the role of Sara Stanley

 سارا در خانه خاله بزرگش هتی کینگ " جکی باروس " بزرگ می شود و برای تحصیل به دانشگاه رفته و برای ازدواج دوباره به آوونلی دهکده ای که در آن بزرگ شده باز می گردد .

             بیوگرافی بازیگران سریال قصه های جزیره

 

سارا پلی Sara Polley  

[Sarah] سارا پلی متولد هشتم ژوئن ۱۹۷۹ است او در تورنتو شهر آنتاریو کانادا بدنیا آمده . پدر او "مایکل پلی" و مادرش"داین ولی" هستند والدین سارا هر دو بازیگر بوده اند درش هنرپیشه مشهور و مادرش هم در سینما فیلم های زیادی را بازی کرد اما بر اثر سرطان هنگامی که سارا ۱۱ ساله بود درگذشت. اولین فیلم سارا  " یک کریسمس استثنایی" در سن ۴ سالگی بود در سال ۱۹۸۹ کار خود را در تلویزیون با چند سریال آغاز کرد یعنی هنگامی که ۸ سال داشت در سریال جاده ای به آوونلی مشغول به کار شد. سارا در این سریال اصلی راایفا کرد یعنی با نام سارا استنلی وارد این مجموعه شد .سارا در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد .

                                sarah.image

                             

برای دیدن گالری عکس از سارا پلی به ادامه مطلب مراجعه کنید !

   جما زامپروگنا GEMA ZAMPROGNA  

  جما رامپروگنا متولد بیست و چهارم می ۱۹۷۶ در همیلتون اونتاریو است جما یک برادر به نام " دومینیک " و یک خواهر بنام " آماندا " که هردو بازیگر هستند دارد . جما در سال ۱۹۹۷ لیسانس هنر از دانگاه کوئین در شهر کینگ استون دریافت کرد .

جما در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ در سریال جاده ای به آوونلی در نقش فلیسیتی کینگ دختر دایی سارا در کنار بازیگر خوبی همچون مایکل ماوونن ایفای نقش کرد . جما غیر از این سریال در سریال درگری با عنوان " در راه ستاره ها " در کنار مایکل ماوونن و " زاخاری بنت " بازی کرده است.  جما در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد.

         

         

  مایکل ماونن   MICHAEL MAHONEN 

 مایکل ماونن در بیست و هفتم آوریل ۱۹۶۴ در دریاچه کریکلند اونتاریو بدنیا آمده او یک هنر پیشه تئاتر است و در رشته تئاتر تحصیل کرده در کالج جورج براون از تورنتو کانادا مایکل نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی فیلمی با عنوان " طوفان شن " را بعهده داشته که جایزه بهترین فیلم در فستیوال فیلم سال ششمین جشنواره فیلم را در موسکو روسیه دریافت کرده است.

مایکل در سال ۱۹۹۰ در سریال " جاده ای به آوونلی همکاری کرده است یعنی درست هنگامی که ۲۰ سال داشته است.

 مایکل در این سریال نقش " گاس پایک " را بازی کرد که در آخر سریال با فلیسیتی ازدواج می کند.

             

                

                        

زاخاری بنت   zachary bennett 

 زاخاری بنت متولد هفدهم فوریه سال ۱۹۸۰ در اونتاریو لندن و سوین فرزند از چهار خواهر و برادر خانواده بازیگر بنت است . وقتی زاخ ۷ ساله بود آنها به تورنتو کانادا برای زندگی و کار بازیگری سفر کردند مادر زاخ هم بازیگر تئاتر بود و خواهر و برادر " مایرون و گرت "  او این کار را ادامه دادند .  زاخ فیلم های بسیاری بازی کرد و قبل از ۱۰ سالگی موقعیت بازی در کنار هنرپیشه های بزرگ را داشت او در کنا جمازامپروگنا و مایکل ماوونن ۲ سریال تلویزیونی را بازی کرد .

او در سال ۱۹۸۹ در سریال جاده ای به آوونلی در نقش فلیکس کینگ برادر کوچک فلیسیتی ظاهر شد.

           

          Besorgt stellt Francis (Zachary Bennett) fest, dass Halley (Katja Riemann) ein wenig zu viel getrunken hat.  © ZDF/Thomas Fricke

  جکی باروس   jackie burroughs   

Jackie Burroughsجکی باروس متولد سال ۱۹۳۹ در لنکاشیر انگلستان است هنگامی که ۱۳ ساله بوده به کانادا مهاجرت می کند و کار بازیگری خود را در این کشور آغاز می کند .

 اولین فیلم او در سال ۱۹۶۶ با نام " بازی ارنای " است او چندین فیلم و سریال بازی کرده است جکی در سال ۱۹۸۵ در سریال دیدنی " آنی از گرینگیبل " شرکت داشته آخرین فیلم او درسال ۲۰۰۶ با نام " نکهبان " است.

 او در سال ۱۹۸۹ در سریال جاده ای به آوونلی یا همون قصه های جزیره با نقش " خاله هتی " خاله سارا استنلی ایفای نقش کرد.

            Jackie Burroughs as Hetty King

            

سدریک اسمیت  CEDRIC SMITH
 

 سدریک اسمیت متولد ۱۹۴۳ در بورنموس انگلستان است او از ۱۰ سالگی به دلیل شغل پدرش به کانادا آمد و در همانجا بزرگ شد در سال ۱۹۶۱ بعد از اتمام دبیرستان در یک گروه موسیقی محلی شروع به فعالیت کرد و بعد ها در یک گروه موسیقی بزرگ در کانادا مشغول به این کار شد .

در سال ۱۹۷۷ اولین فیلمش را با نام " چه کسی باد را دیده ؟ " آغاز کرد و چندین سریال تلویزیونی از جمله " دکتر کمبل در سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ " و " آنی از گرینگیبل در سال ۱۹۸۵ " و در آخر در جاده ای به آوونلی در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶بازی کرد.

للی کدیو  lally cadeau 

 

 للی کدو متولد برلینگتون اونتاریو است .

 او جایزه بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در سریال جاده ای به آوونلی در نقش جنت کینگ همسر الک و مادر فلیسیتی و فلیکس در یافت کرد او همچنین جایزه برای بهترین تئاتر سال را از آن خود کرد .

 

 

         

                     

 

                     

             

در آخر این مجموعه فلیکس که بعد از مدت ها احساس کرده بود عاشق" ایزی" دختر آقای" پتیبون "  شده از او خواستگاری کرد و ایزی هم جواب مثبت به او داد و این دو با هم ازدواج کردند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد