خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

فال و طالع بینی

 

   
شما معمولا دوست دارید به تنهایی عمل کنید و فکر می‌کنید که تنهایی موفق‌ترید. اما ستاره‌ها تاکید دارند که باید «همه برای یکی و یکی برای همه» باشند. سعی کنید به صورت گروهی کار کنید. حمایت‌های دو طرفه، تیم شما را به جلو می‌راند و آن را به خط پایان می‌رساند.
پیشرفت زیادی برای امروز شما پیش‌بینی نمی‌شود. حرکت رو به جلوی شما کند است.
روح استقلال‌طلبی شما طغیان کرده اما به یاد داشته باشید که متاهل هستید. به سراغ محبوب خود بروید، او را با خود همراه کنید تا بداند که هنوز هم برای شما، شماره یک است.
اگر سعی کنید، عشق به پرواز در می‌آید. گاهی کارهای کوچک، انقلاب عظیمی ایجاد می‌کند. امروز ممکن است فرد مهمی را ملاقات کنید.
فرهنگ محل کار شما با تغییرات جالبی روبه‌رو می‌شود و شما ممکن است خود باعث یک انقلاب کوچک شوید که منجر به تعالی اخلاقیات و خلاقیت‌تان می‌شود.

   

   
بخشندگی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. بگذارید احساسات شما مثل یک فعالیت فیزیکی، عمل کنند. اگر به احساساتتان مجال بروز بدهید، شاداب‌تر، سالم‌تر، پرانرژی‌تر و سرزنده‌تر خواهید بود.
ایده‌ها همیشه به ذهن شما خطور می‌کنند. به آنها مجال بروز بدهید.
شما قادر هستید عقاید مختلفی را ابراز کنید و رابطه خوبی با اطرافیان برقرار نمایید. در عین حال می‌توانید از نظر فلسفی فردی توانا باشید. حالا زمان خوبی برای آرامش و آسودگی است.
چرا در پی مصالحه هستید. شما خودتان خوب می‌دانید چه چیزی برای شما درست است چرا سعی دارید وانمود کنید چیزی که برای شما مناسب نیست، خوب است؟ وقتی می‌دانید که واقعا خوب نیست.
شما شدیدا به فکر مسائلی هستید که تاثیر زیادی بر کارتان دارند. شما بینش‌های عمیقی دارید که باعث می‌شود از عهده تغییرات بزرگ ساختاری در صنعت نمی‌دانم برآیید.


   
روح ماجراجویی شما طغیان کرده. یک الهام در روح شما ریشه کرده است. با هیجان بزرگی در زندگی مواجه می‌شوید. علاقه جدیدتان را کشف کنید. چرا به کلاس خوانندگی نمی‌روید؟
امروز کارها را با طمانینه و به آهستگی انجام دهید. نگران افرادی که در تعقیب شما هستند نباشید.
نور، دوربین، حرکت! هردوی شما مستعد اجرای فیلم درام یا کمدی عشقی هستید. شما از فیلم‌های احساسی لذت می‌برید. اما به یاد داشته باشید که واقع‌گرایی را فراموش نکنید.
شما جذابیت خاصی دارید به طوری که همه را در زندگی جذب خود می‌کنید. اما شما فقط یک نفرید. این را از یاد نبرید. با کنار گذاشتن احساس بدبختی، سعی کنید دیگران را شاد کنید. انتظاراتتان را محدود کنید.
بهتر است کنار بنشینید و بگذارید دیگران کار را انجام دهند. طبیعت شما برای شنیدن سازگارتر است تا برای جهت دادن و تعیین اختیار برای دیگران.

   

   
شما خیلی سخت کار می‌کنید چون می‌خواهید ثمره خوبی از آن ببرید. باید هم همین طور باشد خود انسان خودنمایی نیستید. اما سعی می‌کنید از زرق و برق زندگی لذت ببرید. آفرین بر شما.
دوستی می‌تواند عمیق‌تر شود. امروز روابط دوستانه بزرگتری خواهید داشت.
شما در فکر خریدن چیز لذت‌بخشی برای خودتان هستید. اما آیا چیزی بهتر از اعطا کردن و بخشش وجود دارد؟ شاید خیر. اما دست کم هنگام خرید، چیزی بخرید که قلب محبوبتان را شاد کند.
تجرد مزایای زیادی دارد. تحرک بیشتری دارید. دارایی و درآمد بیشتری را در اختیار دارید. همیشه با مردم و اماکن جدید روبه‌رو می‌شوید. وقتی همه اینها کنار هم باشد، پس انسان خوش‌شانسی هستید.
زمان خوبی برای پیشرفت شغلی است. پس مهارت‌هایتان را تقویت کنید. هیچ زمانی بهتر از حالا نیست. حتی می‌توانید کمک هزینه‌ای برای این کار بگیرید.


   
سبک و شیوه شما مانع از پیشرفت شماست. دوستان، خانواده و همکارانتان سعی دارند شما را نصیحت کنند. با این وجود شما هنوز هم می‌توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید. می‌توانید راهی را پیدا کنید که در زندگی‌تان تاثیرگذار باشد.
امروز ماشین را بردارید و هر که را می‌خواهید به هر کجا دوست دارید ببرید.
به سفر بروید. اگر برایتان امکان دارد دست محبوبتان را بگیرید و به کار دریا، کوه، یا حتی پارک‌شهر بروید. حال و هوای سفر، فوق‌العاده و روح‌نوازی است و رفتن به این امکان، بسیار رمانتیک است.
گاهی اوقات قیافه خشک و گرفته واقعا لازم است به ویژه هنگامی که با کسی جنگ دارید. یکی از دوستان شما شمشیرش را از رو بسته است و شما نمی‌توانید به او اعتماد کنید. سعی کنید قضاوت نکنید.
امروز بخشنده و باسخاوت باشید. به مشتریان خود کمی اضافه‌تر بدهید. زمان بیشتری را نسبت به همیشه با همکارانتان بگذرانید. حتی اگر واقعا وقت ندارید، به رییس خود جواب مثبت بدهید.

   

   
فقط حرف زدن و عمل نکردن، بسیار آزاردهنده است. به جای حرف زدن عمل کنید. شما استعداد آن را دارید، شما چرا از استعدادتان برای کار استفاده نمی‌کنید تا ثابت کنید که می‌توانید قدم بردارید.
با استقامت عمل کنید و مطمئن باشید که هیچ کس نمی‌تواند گفته‌های شما را نادیده بگیرد. به راهتان ادامه دهید.
حس مسئولیت‌پذیری شما باعث می‌شود که خود را صرف مراقبت از خانه و خانواده بنمایید. اما شما نیاز دارید که وقتی را هم صرف خود کنید. زمانی را برای تفریح خود و محبوبتان اختصاص دهید.
فرصت عشقی ممکن است در وهله نخست، حقیقی به نظر نرسد. گوش به زنگ باشید. عشق شیوه اسرارآمیزی دارد. خودتان می‌دانید. تجربه به شما می‌گوید که نباید عجله کنید اما ببینید قلبتان چه می‌گوید.
باید بر طبیعت خود چیره شوید. این کار، خیانت نیست. شما باید شیوه جدیدی را برای تعامل با همکاران، مشتریان و ارباب رجوع بیاموزید.


   
شما به آنچه می‌‌خواهید و آرزویش را دارید، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌‌شوید و چیزی نمانده که به آن دست یابید. در هر حال، خیلی مهم است که مراقب باشید حق کسی را پایمال نکنید یا این که به خاطر شتابی که دارید، کسی را که در مسیرتان است به کنار پرتاب نکنید.
امروز اگر وقت اضافی داشته باشید به خرید بروید یا یک کار اجتماعی انجام دهید.
در مورد رابطه‌تان، بهتر و بزرگ‌تر بیندیشید. با یک فکر بکر، محبوب‌تان را غافلگیر کنید. مطمئن باشید که عشق ایده‌آل سخت به دست می‌‌آید، اما هر دوی شما می‌‌توانید به آن نزدیک بشوید.
تکنولوژی به شما کمک می‌کند که افراد را در سطح بسیار متفاوت‌تری از شناخت افراد در یک مهمانی، بشناسید. بعضی از ایمیل‌ها شناساننده اشخاص هستند مواظب باشید از چاله به چاه نیفتید.
شما قادرید به راحتی موجودیت خود را ابراز کنید و دیگران را متقاعد سازید که موقعیت شما واقعا از آن شماست. اگر کوچک‌ترین شک و تردیدی به دل راه دهید، موفق نمی‌‌شوید.

   

   
برخی از دوستانتان به خوش‌بختی شما حسادت می‌‌کنند. درست است. شما اخیرا پیشرفت قابل توجه و ناگهانی داشته‌اید. آنها را تحت تاثیر حقیقت قرار دهید و به آنها بگویید که نوبت پیشرفت آنها نیز می‌‌رسد.
هیچ مرد یا زنی، جزیره نیست. امروز هرچه بیشتر به دنیای بیرونی بروید. شما یک جزیره تنها نیستید که از دنیای خارج فاصله داشته باشید.
گاهی انسان در میان جنگل هم از درخت‌ها غافل می‌‌شود. اما هر دوی شما اگر عمیقتر به زندگی نگاه کنید، قطعا موفق‌تر خواهید بود. گامی به عقب بردارید و این بار به همه چیز، دقیق بنگرید.
آیا شما هنوز هم کینه عشق قدیمی را به دل دارید؟ زمان بخشش فرا رسیده حتی اگر نمی‌‌توانید کاملا آن را فراموش کنید. حتی اگر این شخص، دیگر بخشی از زندگی شما نیست. به او اجازه دهید دیدگاهتان را تغییر دهد.
اگر با یک فروشنده یا دستفروش سر و کار دارید، بدبینی را کنار بگذارید. باید این احساس را در خود تقویت کنید که همه چیز خوب است. اما به یاد داشته باشید که در مسائل کاری فاکتورهای پنهان وجود دارند.


   
شما می‌‌توانید هر جایی و تحت هر شرایطی، اوقات خوبی داشته باشید، اگر شرایط خوشایند و مفرح باشد مراقب باشید، همه کاری که باید انجام دهید این است که از این شرایط لذت ببرید.
درست همین حالا، فرصتی برای شروعی نو وجود دارد. اما پنجره بسیار باریک است.
چشمانتان را باز کنید. محبوب شما ممکن است کار غیرمنتظره‌ای انجام دهد، پس کاملا مراقب باشید.
از ستاره‌ها ممنون باشید، به شما روشنی داده‌اند. شما آن قدر احساس روشنی می‌‌کنید که حس پرواز دارید. این روشنایی روحتان، انسان‌های پاک را به زندگی شما جذب می‌‌کند. اندیشه‌های شاد به عشق‌های شاد تبدیل می‌‌شوند.
دوستان شغلی شما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری برای شما مهم‌اند. پس اطمینان حاصل کنید که اوضاع روابط‌تان با هر یک از آنها رو به راه است. یکی از آنها شما را به مسیرتان رهنمون می‌‌سازد.

   

   
دوست دارید به مسافرت بروید. و این فقط یک راه‌حل دارد. در مورد این مسافرت تحقیق و بررسی کنید. با بنگاه‌های مسافرتی صحبت کنید و چند کتاب در این مورد تهیه نمایند. و بر آن اساس برنامه‌ریزی کنید.
هیچ کس بیش از خودتان بر زندگی شما کنترل ندارد. پس قدم‌های استوارتری بردارید.
برای یکبار، شما کسی هستید که در آسمان‌ها سیر می‌‌کنید و محبوب شما روی سیاره زمین به دنبال شما می‌‌گردد تا با شما صحبت کند. عجله نکنید. اگرچه غیر واقع‌گرا هستید اما باهوشید.
عاشق شدن آسان است اما حفظ آن کار دشواری است. اطمینان حاصل کنید که به جنبه‌های حسی زندگی خود نیز می‌‌رسید. مراقب باشید یک فرصت طلایی عشقی را که درست رو به روی شماست از دست ندهید.
ایده‌آل‌های شما درست در مقابل چشمانتان هستند و شما می‌‌توانید به آنها دست یابید. شاید ریسک داشته باشد اما ارزش آن را دارد.


   
برخی افکار و اندیشه‌های منسوخ و قدیمی شما و فرد مورد علاقه‌تان را از پیشرفت باز می‌‌دارد. آیا شما فردی با اندیشه‌های منسوخ هستید؟ وقت آن فرا رسیده که با احتیاط به جلو گام بردارید.
اگر امروز با افراد جدیدی رو به رو می‌شوید، بدانید فواید زیادی برای شما به همراه خواهند داشت.
زمان با ارزش می‌‌گذرد. اما شما با همکاری دوستان و نزدیکانتان به انرژی بزرگی دست می‌‌یابید. جاذبه‌های دنیای اطراف، شما را نیز جذاب‌تر می‌‌سازد.
ریسک، لازمه زندگی است. اما اگر فکر می‌‌کنید چیزهایی است که شما را محدود می‌‌سازد، آنها را برطرف کنید و خود را آماده سازید. وقت آن رسیده که حرف خود را بزنید. وقتی می‌‌خواهید کسی را بشناسید، حفظ فاصله شخصی، مهم است.
معاملات شما بهتر و ارزشمند‌تر از همیشه هستند. بدون نگرانی به جلو بروید. حتما به نتیجه‌ای که می‌‌خواهید، دست می‌‌یابید.

   

   
شما همیشه خلاقیت قابل توجهی دارید. به تخیلات خود مجال بدهید تا خلاقیت‌تان راهی برای بروز پیدا کند. از دید شما، همه چیز نو و برانگیزاننده است. از این ویژگی خود کمال استفاده را ببرید.
به صدای منطق گوش فرا دهید. فرصتی برای کاری که مدت‌ها منتظرش بودید پیش آمده. آماده باشید
اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و محبوبتان بوجود آید. پریشان خیالی را کنار بگذارید و با هوشیاری و تمرکز بالا، زندگی بهتری داشته باشید.
باور کنید یا نه، شما در مسیر عشقی درستی پا گذاشته‌اید. اما در شروع راه نیاز به مقاومت و ایستادگی دارید. به قول ضرب‌المثل قدیمی: در نومیدی بسی امید است. چرا که همیشه پس از ایام ناامیدی، فشار و اضطراب، شانس‌های بزرگی در خانه را می‌‌زند.
امروز تمایل دارید که زیاد حرف بزنید. اما اطمینان حاصل کنید که حرف‌هایتان را به کسی می‌‌زنید که بعد از این حرف‌ها علیه خود شما استفاده نکند. مشتریان ارزش صداقت شما را می‌‌دانند.

 

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
NAGHIZADEH یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://rezanaghizadeh.mg-blog.com/post/?id=10550

::تبلیغات رایگان با ضمانت 1000 بازدید در ماه::
در سایت ما تمام آگهی ها بصورت ویژه در صفحه اصلی و زیر گروه مربوطه نمایش داده می شود . اولویت در چیدمان آگهی ها طبق ستاره و زمان ارسال آگهی خواهد بود . برای اینکه آگهی‌های شما در سایت مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد و از این طریق بتوانید مشتریان و مخاطبین واقعی خود را پیدا کنید، توصیه هایی را به صورت خلاصه برای شما جمع آوری کردیم. امیدواریم برای شما راهنمای خوبی باشد.
http://rezanaghizadeh.mg-blog.com/post/?id=10550

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد