خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

خپلک

سایت ورزشی تفریحی وخیلی باحال...

سمبل گل ها

گل رز: عشق بی ریا، زیبایی، شجاعت، احترام، تبریک، دوستت دارم، پاکی و معصومیت، راز، اشتیاق، آرزو، شوق
گل داوودی: حقیقت، تو دوست فوق العاده ای هستی
گل نیلوفر آبی: حقیقت
گل نرگس: غرور، خودبینی
گل بنفشه: اندیشه های ناگفته، سفر، سفر بخیر، پاکدامنی، فروتنی
گل سوسن سفید: دوشیزگی، پاکی
گل اقاقیا: عشق پاک، عشق پنهانی
گل بگونیا: هشدار
گل کاکتوس: پایداری، استقامت
گل کاملیا صورتی: در آرزوی تو هستم
گل کاملیا قرمز: عشق تو همچون آتشی در قلب من است
گل کاملیا سفید: تودر خور پرستشی
گل میخک: شیفنگی، عشق زن، ستایش، بله
قاصدک: وفاداری، خوشبختی، صداقت، پیام آور عشق
پیچک: عشق، صداقت، وفاداری
نسترن: آرزو، همدلی، دوستم داشته باش
لاله: عاشق تمام عیار، باورم کن
ارکیده: عشق، زیبایی
نرگس زرد: احترام، جوانمردی، تا زمانی که تو در کنار من هستی خورشید بر من خواهد تابید
اطلسی: شرم، ازدواج فرخنده
پامچال: بدون تو قادر به زندگی کردن نیستم
یاسمن: شادی، شیرینی، دلپذیری، وقار
رز ماری: یادآوری، خاطرات، یادگاری
آلاله: زرق و برق
آفتابگردان: ستایش، غرور، پرستش
مریم: لذت
گلایل: ستایش، صداقت، به من فرصت بده
زنبق: اندوه، تاسف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد